Контрольна робота
6 клас
6 клас
ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ» (ТВОРЧІСТЬ МАЦУ О БАСЬО, Р, БЕРНСА, Г. ЛОНГФЕЛЛО, ДЖ. РОДАРІ)
Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Поетичне бачення світу»; розвивати , в учнів логічне мислення, зв'язне писемне мовлення; формувати вміння концентрувати увагу на виконанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Очікувані результати: учень (учениця) демонструє знання з теми, виконує завдання різних
типів,
Обладнання: зошити учнів; картки із завданнями (див. СО-додаток).
Тип уроку: урок перевірки і контролю знань.
Вид уроку: самостійна робота.
Хід уроку.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ЗАВДАНЬ
Початковий рівень
1. У чому полягає своєрідність культури Японії? А Вона пов'язана з політикою; Б вона пов'язана з філософією та мистецтвом; В вона пов'язана з реальним життям; Г вона пов'язана з наукою. (Відповідь: Б)
2. Мацуо Басьо жив... А у XVI ст.;
Б у першій половині XVII ст.; В у другій половині XVII ст.; Г у XVIII ст. (Відповідь: В)
3. Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як...
А «бананове дерево»; В «бананове тістечко»; Б «банановий сік»; Г «банановий листок». (Відповідь: А)
4. Р. Берне народився у...
А 1756 р.; В 1758 р.; Б 1757 р.; Г 1759 р. (Відповідь: Г)
5. Хто з українських поетів назвав Р. Бернса «поетом народним і великим»?
А Т. Шевченко; В Леся Українка; Б І. Франко; , Г П. Грабовський. (Відповідь: А) ,
6. Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?
А Епіфора; В градація; Б антитеза; Г ретардація. . (Відповідь: Б)
7. Якому поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»?
А Мацуо Басьо; В Г. Лонгфелло; Б Дж. Родарі; Г Р. Бернсу. (Відповідь: Г)
8. У поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» використовуються міфи...
А англійців; . Б американців;
В північноамериканських індіанців; Г французів. (Відповідь: В)
9. Птчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це... А мисливець;
'В шаман; Б верховний вождь; Г великий дух. (Відповідь: Г)
10.Історичний Гайавата жив у... А XIV ст.; Б XV ст.; (Відповідь: Г)
В XVI ст.; Г XVII ст.
11.Дж. Родарі став всесвітньо відомим як... А поет; В казкар; Б прозаїк; Г журналіст; (Відповідь: В)
12..Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»? А Мацуо Басьо; ' В Г. Лонгфелло;
Б Р. Берне; Г Дж. Родарі. (Відповідь: Г)
Б Р. Берне; Г Дж. Родарі. (Відповідь: Г)
Середній рівень
1. У чому полягає особливість структури хайку?
2. Хто з японських поетів досяг найбільших успіхів у мистецтві хайку?
3. Що таке підтекст?
4. Назвіть українських перекладачів творів Р. Бернса.
5. Які художні засоби використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?
6. Із яким твором давньогрецької літератури порівнюють «Пісню про Гайавату» Г. Лонгфелло?
7. Із яким героєм давньогрецької міфології порівнюють Гайавату?
8. З яі&ю метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Г. Лонгфелло») зібрав вождів індіанських племен?
9. Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»?
10. Яке символічне значення має образ листівки у вірші Дж. Родарі?
Достатній рівень
1. Схарактеризуйте особливості японської поезії.
2. Розкрийте роль підтексту в ліриці Мацуо Басьо.
3. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».
4. Схарактеризуйте образ Гайавати як головного героя поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату».
5. Проаналізуйте зміни настрою ліричного героя та причини, які їх викликали (вірш Дж. Родарі «Листівки з видами міст»}.
6. Розкажіть про те, яким постає світ перед ліричним героєм вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст».
Високий рівень
1. З'ясуйте роль фольклорних елементів у творчості Р. Бернса.
2. Проаналізуйте декілька хайку Мацуо Басьо (на вибір) і висловте свою думку про творчість японського поета.
3. Розкрийте ідейно-тематичні особливості поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату», висловте свою думку про її актуальність.
4. Знайдіть у вивчених творах художні деталі та проаналізуйте їх роль у поетичних текстах (на вибір).
5. Напишіть твір-мініатюру на тему «Роль поезії у спогляданні краси світу».
^' 6. Схарактеризуйте образ ліричного героя одного з вивчених творів (на вибір). Поясніть, чому ви обрали саме його.
III. ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Підготуватися до уроку позакласного читання: підготувати повідомлення про життя і творчість П. Л. Треверс, прочитати казкову повість «Мері Поппінс».
Будь ласка допоможіть кр 5 клас : Узагальнення вивченого про члени речення,вставні слова,звертання
ВідповістиВидалити